Simancas 16 km

26 september 2022 - Simancas, Spanje

Vandaag op ons gemakje opgestaan en ons verzorgd. Daarna naar de cafetaria onder ons en daar hebben we een heerlijk broodje met warme bacon en kaas gegeten. De eigenaar doet wat hij moet doen maar er is geen vriendelijkheid. We liepen meteen langs een drukke weg maar na zo’n kilometer was er een zijpad, gelukkig want de auto’s reden hard. Ondertussen kreeg ik nog telefoon van de beheerder van ons danslokaal, het H.K. oftewel  hoofdkwartier van de verkenners, het ging over de verwarming……de huurprijs zal door de gasprijs wel omhoog gaan maar wie heeft daar geen last .Na zo’n 7 kilometer kwamen we in Puente Duero waar we gepauzeerd hebben met lekkere koffie. Daarna voorwaarts naar Simancas, korte route vandaag en dat is ook wel fijn , kunnen we ons wasje doen ook omdat we waarschijnlijk morgen in een herberg overnachten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. René en Elly:
    26 september 2022
    Zo’n kortere afstanden moeten er ook bij zitten, de eerste dagen vond ik best pittig wat jullie gelopen hebben.
  2. Tila:
    26 september 2022
    Heerlijk.Gisteren een goede locatie voor prima nachtrust en verzorging eten -drinken.Doet je goed!!! En vandaag ook weer alles lekker en korte route.Geniet ervan.Fijne avond en morgen weer goed op pad.!! liefs t
  3. Willy:
    26 september 2022
    Ria en Henk, goed gedaan vandaag een dagje rustig aan, ook jullie zijn geen 18 meer. Dan kunnen jullie op zo’n dag ook nog een beetje genieten, succes verder. 🙋‍♀️
  4. Ria Hurkxkens:
    27 september 2022
    Zelfs onderweg laat het dansen je niet los 😉. Maar nu eerst doorlopen.
    Ik ga vanmiddag weer dansen 😊💃
    Groetjes uit Remunj