Mansilla de las Mulas 20 km

3 oktober 2022 - Mansilla de las Mulas, Spanje

Vanmorgen ontdekte Ria dat ze haar vest niet meer had, gisteravond in het hotel op de stoel gehangen en vergeten mee te nemen naar de kamer, gelukkig hadden ze het gevonden. Na het ontbijt ( een chocolade broodje , Napolitana ) om 8.00 uur waren we klaar om op pad te gaan. We waren niet de enigen, voor ons liepen al pelgrims en achter ons kwamen er ook al. Het is ongelooflijk hoeveel pelgrims hier lopen. Ze komen uit alle windstreken, we spraken pelgrims uit Australië, uit Canada, 2 pelgrims uit Alaska, een hele familie uit Mexico , met zelfs een meisje van 7 jaar, een jonge dame uit San Francisco en 2 jonge pelgrims uit Polen. Het is lopen, lopen en lopen achter de pelgrims en voor de pelgrims. Morgen op naar Leon, de laatste dag op de Camino Frances maar daarover morgen meer!😀

1. Ben:
    3 oktober 2022
    Hallo,
    Jullie hebben JEZUS toch zeker de groeten van mij gedaan.
    Groetjes Ben
  2. Elly Delrock-Lewis:
    4 oktober 2022
    wat een ongelofelijk avontuur. Deze zomer heb ik voor de eerste keer meegedaan aan de avond vierdaagse met kinderen en volwassenen wel kinder tempo maar dat vond ik al veel , Wat een wilskracht en doorzettings vermogen moeten jullie toch hebben.