Santervás de Campos 18 km

30 september 2022 - Santervás de Campos, Spanje

Na een lekker ontbijtje om 8.30 uur vertrokken . Vandaag was het maar 17 km wel over kiezelpaden. In het dorpje waar we heen liepen was geen bar of restaurant. We hadden dus broodjes en kaas gekocht voor als er echt niks te eten was. In het dorpje aangekomen kwam er een vriendelijke vrouw op ons af die vroeg of we naar de herberg wilden, nee,zeiden wij, we hebben gereserveerd bij casa Jano. Zij ging meteen bellen naar casa Jano, dat is mijn vriendin zei ze en ze heet Mercedes. Na zo’n 5 minuten kwam Mercedes ons ophalen, een vriendelijke vrouw. Bij haar huis aangekomen liet ze ons kiezen tussen 2 slaapkamers. Ze vroeg ook of we wilden eten!!  Wat een verrassing! Het was allemaal heel lekker. Zij verzorgt ook een gehandicapt meisje, Marina, zij zingt de hele tijd.  Morgen krijgen we nog een ontbijt en dan beginnen we aan de laatste dag van de Camino Madrid. Daarna lopen we nog 3 dagen op de Camino Frances  tot Leon.  En nu even siësta! ☺️🚶‍♀️🚶

1. Tila:
    30 september 2022
    Hoi.Wat een heerlijke verhalen weer.Geniet v.d.luxe.Ik zit nu bij de kapper jul.te volgen ook met de foto's.Voor morgen een goede laatste dag.Camino Madrid.liefs..t
  2. Mevr.M.C.Frielink-Kremers:
    30 september 2022
    Geniet van je welverdiende rust. Wat een lieve mensen zijn er toch no g op de wereld hė.
    Lieve e groet VAN DE ANDERE Ria
  3. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Mooie verhalen weer, ook al valt het soms tegen. (snurkers etc.)
    Maar vandaag toch maar weer een mooie ontmoeting met Mercedes.
    Fijn dat ze ook nog voor jullie heeft gekookt. Ja, daar wordt een mens blij van en zeker een paar pelgrims uit Munstergeleen. Thea en ik wensen jullie nog veel mooie dagen cq ontmoetingen. Buen Camino.
  4. Ria Hurkxkens:
    30 september 2022
    Dat zijn van die pareltjes op zo 'n Camino. En het was weer stralend zonnig, zo te zien op de foto's. Nog een paar fijne dagen gewenst.
  5. KH Hoving:
    30 september 2022
    Zo zie je maar weer dat er toch nog leuke mensen zijn op zo'n Camino .Nog fijne dagen ,groetjes S.