Manzanares el Real 27,5 km

19 september 2022 - Manzanares el Real, Spanje

Om 7.45 uur gingen we op pad. We waren redelijk fit, het was bewolkt, fijn wandelweer. Het lukte ons goed om de stad uit te komen en na zo’n half uur waren we in de natuur. Een eindeloze vlakte zagen we voor ons, alles dor en her en der enkele bomen e/o struiken. Dit is echt, blik op oneindig en maar lopen.  Na 11 km kwamen we in Colmenar Viejo waar we een heerlijke en ijskoude Cola dronken en we aten ieder een stokbroodje met seranoham con tomaten. Van hieruit moesten we nog 16 km naar Manzanares el Real en weer door onbewoond en dor gebied. De paden lagen vol keien en je moest echt goed oppassen. De zon scheen , het was erg warm en de vermoeidheid sloeg toe. De laatste 7 km ging erg langzaam . Nu zitten we in het hotel, eerst even gerust, gedoucht en de was gedaan. We gaan eens kijken of er iets te eten valt in het dorp!

1. KH Hoving:
    19 september 2022
    Een hele wandeling en dat in die warmte ,ik vind het wel moedig .
    Morgen weer uitgerust weer verder .
  2. Elly Delrock-Lewis:
    20 september 2022
    Oh wat een energie hebben jullie en wat geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken dat is echt leven prachtig
  3. Melissa Bastings:
    Trots op jullie! ❤️
  4. Ger Lenssen:
    Hoi Henk en Ria,
    Het begin is gemaakt op jullie camino. De eerste dagen zijn nooit de beste heb ik altijd ervaren. Voor jullie als doorgewinterde caminolopers is dit natuurlijk ook zo. Leuk om weer mee te mogen lopen en jullie verhalen te lezen. Succes, zet hem op en Buen Camino.