Van Coca naar Alcazeren de 24.5km

24 september 2022 - Alcazarén, Spanje

Vanochtend vroeg vertrokken om 8.00uur. De route van vandaag is 25,5 km. Het dorp uit was het meteen bergop maar wat maakt dat uit zo 's morgensvroeg zijn we nog fit. Het eerste dorp was na 7 km daarna was er niks meer te krijgen. Dus een lekker kopje koffie met  cake erbij hebben we daar genomen. We liepen lang door een pijnbomenbos, daarna was het opeens groen en zagen we beregeningsapparaten  bij agrarisch gebied waar we wortelen, prei en aardappelen zagen. En daarna weer over zandpaden door het pijnbomenbos met vliegen die ons flink irriteerden. Maar het was een fijne wandeling.  Vandaag slapen we in een herberg want iets anders is er niet. Aangekomen in Alcazaren naar de herberg waar 4 stapelbedden stonden, er waren al 3 mannen aanwezig,  een Amerikaan , een Spanjaard en een Japanner. Ik (Ria) lig beneden en Henk boven in het stapelbed. Ik heb hoezen tegen bedwantsen gekocht dus die hebben we er op gelegd en mijn eigen slaapzak. Ik houd niet van herbergen maar soms moet het. Als ze maar niet gaan snurken . We laten ons verrassen.Vandaag geen foto's er is geen wifi. Teveel gedoe met foto's!

1. Tila:
    24 september 2022
    Hoi Ria en Henk.Het wordt een spannende nacht,als ik dat zo lees.Ik wens jul.het beste.Een goede nacht en morgen weer een fijne dag.lieve grt.
  2. E peters .:
    26 september 2022
    Hoi ria en henk jullie hoeven nog geen warme kleding aan lekker zonnig hier weer regen en emmers vol eikels ha ha leuk dat snurken val je vanzelf in slaap wel veel dor in die streek maar mooie wandeling en er valt heel wat te beleven bij jullie volg het op de voet morgen weer op nieuw veel succes en ein lekker tas koffie mit cake gr oet gelaen adio wha