Madrid 16 september

16 september 2022 - Madrid, Spanje

Vandaag uitgeslapen tot 10 uur! Vakantie!  Na ons ontbijt gingen we op zoek naar het beginpunt van de camino. We kregen in het hotel een plattegrond en uitleg hoe we moesten lopen. Bij aankomst op de Plaza Santiago gingen we de kerk in waar een mis aan de gang was. Wij dachten dat er nog iets over de camino zou liggen maar dat was niet zo. Nadat we een kaarsje hebben gebrand zijn we buiten gaan verkennen waar de camino begint. De enige pijl staat op de kerk en dan 6 km niks, wel hebben we de straatnamen van de route , het begin vanaf het hotel opgezocht dus we kunnen zondag starten. Veel geslenterd door Madrid, over een heel mooi plein” plaza mayor” , een overdekte markt waarvan wij dachten dat er groente , vis en vlees werd verkocht maar het bleek vol met kleine restaurantjes te zijn. Er wordt veel gegeten in Madrid! Ook zijn we naar het Prado museum geweest waar ook schilderijen van Nederlandse schilders hangen, wel maar een van Rembrandt. Morgen nog een dagje Madrid, maar eerlijk gezegd….het liefste begonnen we morgen aan onze Camino, maar dat kan niet omdat ons hotel voor 3 nachten gereserveerd is.

1. Helena:
    16 september 2022
    Goede reis en geniet van Madrid.
    Helena